Friday, December 9, 2011

Hierbij verkoop ik een hoogslaper van het type Tromsö uit IKEA.Onder het bed is ook een werkblad voorzien dat meer dan ruim genoeg is als bureau.Er is ook een boekenplank zoals je op de foto kan zien.De foto is gehaald van de site van IKEA omdat het bedframe al uit elkaar was gevezen voor ik het wou verkopen.Op de site van IKEA vind ik het bed niet meer terug als twijfelaar.Ik wil het gerust komen brengen en installeren voor een meerprijs... Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van Gil Caboor Gil Caboor: Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 61255329 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes 1 nieuw badlaken 1 bart simpso... 5 € Fiberburner 30 bio-ethanol bra... 425 € Retro kapstok 2 en 1 zit 250 € Oude kast 25 € Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/meubelen-en-huisdecoratie"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '2020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


No comments:

Post a Comment